Design by: Josefin

lite segt

Förmiddag en lördag efter lyckad fredagsutgång är ju lite segt. Vad som dock är ganska sällsynt är att jag faktiskt är riktigt sugen på ytterligare festligheter ikväll. Tur, eftersom jag faktiskt är bjuden på fest ikväll!

Igår var det en lyckad invigning av sommarlovet för mig och Cilla med Linnéa, Amanda och fina Ellen som förärade oss med ett besök från Stockholm. Massa mys och catch upp blev det innan vi gick till Harrys och svängde våra lurviga eller hur man nu säger. Ikväll är det Emelie och Danne som har premiärfest i sitt nya hus! Det ska bli så himla kul! Egentligen är det en fest för att tacka dom som hjälpte till med flytten men jag och Marcus hade turen att bli bjudna ändå. Gött! Och det är inte det att vi är slöa utan mer det faktum att vi var hemma i Jönkan när det flyttades som bäst.

Nu tänkte jag ta en dusch och sen styra lite lunch innan jag åker iväg och köper kött inför kvällen. Vädret till trots blir det minsann grillning!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback