Design by: Josefin

midsommar

Glad midsommar allihop! Hoppas ni får en fin och rolig dag i det vackra vädret! Jag har precis tagit en liten lunchpaus från mitt solande. I år blev det lite ouppstyrt och krångligt när Marcus jobbar hela dagen och jag ska jobba imorgon så jag är hemma själv och myser i solen! Rätt skönt med lite egen tid även om det såklart hade varit roligt att hitta på nåt med ett gäng kompisar.

Igår fick jag resultatet för tentan och rapporten i Organization&Leadership och blev glad när mina förhoppningar infriades och jag fick VG i kursen! VG är ju det högsta betyget på högskolan och det här blev mitt första VG i en hel kurs så jag är jättenöjd! Nu är det bara att hålla tummarna för ett lika fint resultat i Marketing Management, även om mina förhoppningar inte är lika stora där.

Nu ska jag lägga mig ute i solen och fortsätta läsa min bok som jag börjat på idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback