Design by: Josefin

120328

Insåg precis att min bloggdesign skitit sig ganska rejält. Har mejlat Josefin som gjort den åt mig och hoppas att det går att fixa så snart som möjligt! Vet någon hur länge bloggen sett ut så här?

Var ute och gick en timme på förmiddagen. Gick till Maxi och köpte ett par grejer som är billiga den här veckan och sen tog jag bussen hem. Det blev en ganska tung promenad eftersom det tydligen blåste ganska mycket ute idag. Men varmt var det iallafall! Det känns så tråkigt att det ska bli kallare framöver. Man vänjer sig så snabbt vid tunna kläder!

Nu ska jag dra på lite musik och sortera tvätt och plocka undan i köket. Marcus är i Habo och jobbar på förskolan idag och det vore väl kul om det såg skapligt ut när han kom hem. Tänkte även passa på att springa ett par kilometer medan suget infinner sig. Dessutom har jag inget bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback