Design by: Josefin

håll era tummar!

Är på introduktion för kursen Organization and Leadership och det verkar som det blir mer att göra under kursens gång än vad det varit tidigare. Tror det blir kul! Det här är också lite mer min grej än uträkningar och analyser och från det vi kommer nu kan det nog bara bli bättre! Gött.

Efter skolan ska jag åka till Maxi och handla. Från och med idag är det stenhård low carb som gäller och sen tänker jag släppa lite på det om någon månad. Men min kropp behöver verkligen en kick-start. Med hjälp av bra mat, träning och heat-tabletter hoppas jag på underverk! Jag vet att jag kan om jag bara bestämmer mig och det har jag gjort nu. Lova att heja på mig!

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback