Design by: Josefin

heja mig!

Idag har jag provat ut nya löparskor som ska beställas från England. Detta är bara delvis sant eftersom jag har två olika modeller som jag väljer mellan så jag har inte riktigt bestämt mig än! Nu har jag och Marcus precis varit ute och sprungit och 5,5 kilometer blev det. En bra början! Jag har iallafall sprungit längre och längre för varje löptur och det är ju bra. Än så länge går det inte så väldigt fort men det är iallafall bra träning. Ska försöka springa tre gånger i veckan och köra styrka efteråt och dagarna där emellan variera med annan träning.

Jag känner mig taggad! Från och med nästa vecka blir det low carb och det är min mage väldigt tacksam för. Och så länge det fina vädret håller i sig har jag ingen anledning att tro att jag ska misslyckas med träningen. Det är ju bara att bestämma sig! Dessutom ska Vårruset springas den 14e maj och jag ska slå min tid från förra året och det kräver träning.

Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback