Design by: Josefin

massage

Som alla vet är ju inte blogg.se-appen så mycket att hänga i granen. Varför styr dom inte upp den?!

Imorgon var det tänkt att jag skulle till fina Maria på massage men eftersom hon ligger hemma och är kräksjuk blir det inget. Istället gjorde jag en chansning och ringde ett ställe här i Vingåker och hoppades att dom hade tid idag och det hade dom! Så nu är jag öm och nymasserad och det känns sååå bra! Nu måste jag bara hitta en bra och helst inte svindyr massör i Jönköping som kan ta sig an mina skuldror några gånger. Har knutar och ömma punkter längs hela ryggen och blev rekommenderad att gå varannan vecka i tre månader för att bli av med allt. Såå, det blir mitt nästa mission.

Nu blir det lite Immigrants in the welfare state. Låter som en spännande tv-serie men tyvärr är det en bok det ska svaras på frågor om till nästa vecka.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback