Design by: Josefin

rödvin?

Ikväll tänkte jag fira det fina vädret (det är väl sista dagen på ett tag) och att det är fredag, helg och allt med rosévin. Längtar till det blir vår och sommar på riktigt så man får dricka rosé och äta svenska jordgubbar och grilla hos folk. Wonderful!

Köpte en PET-flaska rosé eftersom det ju ska vara miljövänligt och flaskan var mörk så jag såg inte riktigt innehållet. Så nu när jag hällde upp såg jag att det var mörkrött! Som värsta rödtjutet. Och jag som inte dricker rödvin. Eller jag försöker ju lära mig, men det funkar ju bäst till mat. Hur som helst så verkar det här vara ett bra övningsvin! Smakar rödvin fast lite lättare liksom. Perfect!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback