Design by: Josefin

träningsdags

Det slutade snöa till slut och som tur är är det inte tillräckligt kallt för att det ska förbli vitt på marken så nu är det bara att låtsas som att det aldrig hänt. Bra va?

Tänkte strax byta om och ge mig ut på en promenad/joggingrunda. Det blåser himla mycket ute så jag tänkte varva gång och jogg och försöka vara ute upp emot en timme. I vanliga fall när jag springer brukar det bli ungefär 30 minuter så nu tänkte jag att det skulle bli lite längre. Håll tummarna för att jag inte blåser bort!

Ikväll ska jag förresten bjuda Marcus på lchf-pastan jag tipsat om förut. Kanske får förbereda en efterrätt också som en liten muta ifall han inte gillar maten. Vi har en förpackning grädde som går ut idag och en jäkla massa ägg så jag tror minsann jag ska göra lite chokladmousse till kvällen. Det är ju Earth Hour och allt så vi tänkte tända ljus, ha mys och spela lite kort. Ska ni släcka ner ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback