Design by: Josefin

hej

Ni vet hur det är. Det är tentaperiod. I söndags var det tenta i organization&leadership och det gick jättebra! Är supernöjd och väntar med spänning på resultatet för både tentan och rapporten vi skrev om Toyota.
Nu har Marcus varit här ett par dagar och vi har packat iordning för sommar i Katrineholm, promenerat, haft myskvällar och där emellan har jag pluggat till nästa tenta som är på fredag. Då är det dags för marketing management och jag har läget under kontroll. Jag gillar ju marknadsföring och kommer ihåg mycket från gymnasiet så jag hoppas på ett bra resultat även där! Ska möta upp tjejerna i skolan imorgon och diskutera massor och gå igenom gamla tentor och jag hoppas jag är vid lika gott mod imorgonkväll!

Nu ska vi visst spela kort här. Bäst att jag taggar till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback