Design by: Josefin

lördag

Ikväll var det planerat för utgång men många verkar prioritera annat (typ att plugga, vem är jag att döma det? haha) och därför bjöd jag hit Åsa på middag och hockey istället. Jag kör med en ganska bra taktik som innebär att bjuda hem folk med jämna mellanrum så att jag får städat! Alltså, gästerna slipper städa men jag får ta mig i kragen och göra fint. Toppen!
Jag tänkte bjuda på LCHF-pasta med strimlad lövbiff i creme fraiche med getost/honung/rosmarin. Helt klart min favvosmak på creme fraiche! Ett bra tips om ni inte smakat. Jag brukar ha den till strimlat kött eller kyckling och bara goja ihop allt. Enkelt och gott!

Nu är det alltså dags att städa klart och sen tänkte jag sminka på mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback