Design by: Josefin

sista rycket!

Sista rycket för terminen. Ett år på högskolan har bara flugit iväg och efter imorgon är jag klar med första tredjedelen av min utbildning. Galet! Eller ja, förutsättningen är ju att jag klarat dom här sista tentorna men jag är ju vid gott mod som ni vet. Till och med inför macron imorgon känns det bra! Tänkte läsa igenom anteckningarna en gång nu och sen nöta det viktigaste imorgon innan det är dags. Skönt med en tenta som börjar klockan 14. Även om det är skönt att ha allt avklarat på förmiddagen så föredrar jag att kunna sova ut och inte behöva stressa iväg till klockan 8. Men alla är vi olika!

Så nu blir det lite Solow Growth Model, CPI, straight line equation och inflation rates för hela slanten innan jag säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback