Design by: Josefin

skön söndag

Ljust och fint väder ute gör att man genast får mer energi! Vädret i Jönköping dom senaste dagarna har varit skit. Blåsigt, mörkt och regnigt är inget man vill ha den här årstiden! Jag har tagit tillvara på energin idag och plockat iordning alla kläder som låg här och skräpade, skickat iväg tradera-grejer och dessutom satt fart med tentapluggandet. Ett par timmar har det blivit iallafall och det är ju alltid att komma igång som är det svåraste.

Nu tittar jag på Du är vad du äter och när det är slut ska jag göra lammfärsbiffar till middag. Tänkte göra en sås till som jag gjort en annan gång med vispgrädde och cantadou med kantareller. Det blir inte dumt!

Och herregud, imorgon är det dags för Vårruset! Bra att jag iallafall tycker att det ska bli kul! Dock ser det ut som att det ska regna. Får helt enkelt hålla tummarna för att det är uppehåll när vi ska springa.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback