Design by: Josefin

tisdag

Efter två ganska långa dagar i skolan, eller ja typ 10-17 som är rätt länge för att vara oss, är man rätt mör. Sen beror det såklart på vad man gör, men vi jobbar på effektivt med två rapporter som ska in efter helgen och det var lite mer att göra och fundera över än vi trodde. En undersökning skulle göras till exempel, och den har vi knåpat ihop och skickat ut idag. Såg minsann att några från Katrineholm hjälpte oss, tack snälla!

Nu har jag maten i ugnen. Kvällens middag blir någon sorts egenkomponerad kycklinggratäng med smaksatt creme fraiche, spenat, soltorkad tomat och balsamico. Gott! Eller, det luktar svingott iallafall. Vet inte än hur det kommer smaka. Efter maten är det tyvärr inte dags för tisdagsmys. Mer skolarbete väntar. TUR för mig att det snart är sommarlov! Jag är rätt omotiverad för tillfället men har tagit mig rejält i kragen och bestämt att jag ska göra mitt allra bästa dom sista veckorna som är kvar!

Kvällens mission: Skriva ett par sidor med svar på frågeställningar om Starbucks och Absolut Vodka till morgondagens case seminar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback