Design by: Josefin

vårruset

Vårruset är avklarat och 31 minuter precis klarade jag rundan på. Det kändes väldigt bra även om jag gärna ville komma under 30 minuter. Håller tummarna för att mamma bokar Vårruset i Örebro också den fjärde juni. Då hoppas jag på en bättre tid! Och kanske på bättre väder. Nu hade vi i och för sig tur idag för det har blåst jättemycket under dagen och ikväll skulle det regna massor. Men det kom inget regn och blåsten avtog också. Skönt!
Nu har jag precis ätit en lite för sen middag som dessutom passade ganska dåligt med tanke på att jag tittar på Älskling, du har blivit en tjockis. Men nån gång kan man väl få ha lite sämre karaktär?

Puss!


Kommentarer
Postat av: sofie

jag älskar när du har skrivit flera inlägg när jag läser på kvällen! och grattis till en toppentid :)

2012-05-14 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback