Design by: Josefin

back on track

Var ska jag börja? Är tillbaka i Jönköping efter en både skön, omtumlande, jobbig och välbehövlig ledighet. Jag har börjat med att uppdatera mig angående skolarbetet med anteckningar från föreläsningarna jag missat och beställt en bok. Det känns som att det kommer vara ganska mycket att göra fram till sommaren, så det är bara att förbereda sig väl och kämpa på.
 
Som vissa av er redan är väl insatta i har jag mått väldigt dåligt ett tag och haft ångest som min kropp inte alls var välbekant med. Det här har resulterat i att jag inte kommer att åka till Mexiko i höst, vilket såklart känns tråkigt men det var det bästa och enda rätta beslut jag kunde ta. Det känns som en stor sten har lättat från mitt bröst och det ska bli kul att få välja några kurser att läsa här hemma på JIBS istället.
 
Har även skrivit matlista och varit och handlat för veckan. Det ekade ganska tomt i kylskåpet igårkväll när jag kom hem. Kan blogga om maten senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback