Design by: Josefin

måndag

Jaha, här sitter jag med ansiktsmask och försöker bli klar med dom två sidorna som ska lämnas in på the case seminar imorgon. Som tur är är det har bara ett av fyra case, för jag har inte direkt förberett mig på bästa sätt. Det planerar jag dock på att göra med nästa för efter det tar jag en pluggpaus några dagar och åker till Katrineholm. Men det är inte förrän nästa helg. Nu i helgen händer nåt typ lika bra, kanske bättre på många sätt. Min fina, bästa Ellen kommer hit och hälsar på! Vi är taggade som sjuttsingen på lite gossip, massa god mat och vin. Det ska bli så ku!
 
Något som också är positivt med att Ellen kommer är att jag kommer behöva göra en rejäl storstädning. Funderar på att göra det imorgonkväll när jag ändå har tvättstugan. Göra en all in liksom. Men innan jag går all in är det dags för det där seminariet och en eftermiddag för att styra med vårt course project.
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback