Design by: Josefin

söndag

Igårkväll hade jag besök av Åsa. Hon kom hit direkt efter jobbet vid 19.30 och blev överlycklig när middagen var serverad. Det händer ju inte så ofta när man bor själv precis. Lchf-pasta med strimlad lövbiff, soltorkade tomater och fetaost blev det. Beröm fick jag också. Gött! Efter maten briljerade vi i Smartare än en femteklassare och drack ett par glas vin. En perfekt lördagkväll!
 
Just nu tittar jag på Gossip Girl och om ett par timmar blir det tvättid. Ska ju även prova en kycklingcurrygratäng ur min bästa kokbok signerad 56kilo. Hoppas den blir lyckad! Återigen; så himla smidigt och gott med gratänger! Såg att min fina vän och lchf-partner-in-crime tappat 3kg den här veckan! Grymt bra jobbat. Själv ligger jag iallafall totalt på -5kg och -3cm i midjan. Det känns bra! Även om inte allt skett precis den här veckan.
 
Återkommer sen med gratängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback