Design by: Josefin

torsdag

Har precis varit ute och gått en runda i det fina vädret. I vanlig ordning blåser det ju en del här i Jönköping så det är lite kallt precis när man kommer utanför dörren, men sen när man väl kommit igång är det superskönt. Kommunen (eller vilka det nu är) har dessutom börjat sopa bort allt grus som legat på gatorna och trottoarerna. Tummen upp för det!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta lunch och i eftermiddag blir det exercise session i International macroeconomics and fiinance. Känns ju spännande i och med att jag inte varit på någon föreläsning i ämnet. Kanske lär jag mig nåt! Kursen är som en fortsättning på International trade theory och varken den kursen eller macro eller finance har ju varit mina favoriter direkt, men det är väl bara att hänga i. Det allra sämsta är nog att vi har samma lärare som i trade och han var ingen höjdare direkt. Så det är ju ett stort minus. Han har en liten chans att omvända mig. Tala om att jag klarade trade-tentan. Då blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback