Design by: Josefin

veckans lchf

  • Tisdag - Torsk med dill/räksås och kokta grönsaker
  • Onsdag - Broccolisoppa med ädelost och knaperstekt bacon
  • Torsdag - Ost- och skinkpaj (Har hittat ett spännande recept helt utan pajskal!)
  • Fredag - Kycklingburgare med fetaoströra
  • Lördag - Pizza (Ska testa en ny botten med keso)
  • Söndag - Kycklingcurrygratäng
Jag kommer som vanligt göra minst två portioner av varje rätt så jag kan äta samma mat till lunch dagen därpå. Har även handlat allt jag behöver och ska, med tanke på det, göra mitt bästa för att småhandla så lite som möjligt. Självklart kan jag behöva komplettera med färskvaror och till exempel fryst broccoli som jag äter väldigt ofta. Har inte plats för flera påsar grönsaker i frysen. Tänkte även ta bilder och skriva recensioner på sånt jag verkligen vill tipsa om. Är spänd på soppan och pajen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback