Design by: Josefin

2 december

Jag har jobbat med rapporterna i skolan hela eftermiddagen och verkligen haft fullt fokus. När jag kom hem fortsatte jag ett par timmar till och jag var helt slut när klockan närmade sig åtta. Någon motion hade det ju inte varit tal om, men Marcus ringde och sa att jag skulle gå ut och gå en liten sväng iallafall för att fräscha upp huvudet lite. Jag hade klagat lite på att jag var så himla sliten. En promenad på dryga 20 minuter blev det iallafall i kylan och det var skönt med lite frisk luft. Imorgon ska rapport nummer två göras klar och på eftermiddagen har jag tänkt träna.

Det dåliga med tempot idag var att jag inte kommer ihåg om jag bokat av passet jag tänkte gå på eller inte. Det kan hända att jag gjorde det i förmiddags men jag är väldigt osäker. Inte mycket att göra åt nu iallafall.

Nu ska jag slappa lite vid datorn och sen sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback