Design by: Josefin

3 december

Lite skönt ändå med ett meddelande om att det varit fel på besöksstatistiken i söndags. Inte för att jag har så jättemånga läsare i normala fall, men på senare tid har den varit bättre än vanligt och det är ju trevligt att det finns några som uppskattar att man skriver. I söndags däremot hade jag noll läsare enligt statistiken. 0. Det kändes ju lite halvdant. Mest för att det verkade som att alla andra firade advent precis hela dagen och inte hade tid för dator, medan jag satt i min lägenhet ensam. Haha. Men förhoppningsvis var det några tappra själar som tittade in, men inte registrerades i och med att det var nåt datastrul.
 
Hur som helst. Nu är det väldigt nära färdigskrivet på alla rapporter! Underbart. Ikväll ska jag bara förberede min del för den muntliga redovisningen som är imorgon efter lunch och eventuellt skriva några sista rader på en slutsats. Fram till dess blir det ett avsnitt Rederiet, träning och lite middag. Apropå träning vaknade jag imorse med nån sorts nackspärr. Kan inte vrida nacken speciellt mycket åt höger utan att det gör ont och strålar upp i huvudet. Men jag läste att det är bra att röra på sig så att blodcirkulationen kommer igång, så träning blir det!
 
Är det någon som sett julkalendern förresten?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback