Design by: Josefin

dan före dan

Tentaperioden är över och igår tog jag jullov! Tentan jag skrev igår gick väl sådär. Den jag skrev förra veckan gick mycket bättre. Det är bara att invänta resultatet och ta nya tag om det inte gick vägen.
 
Dan före dan är det för mig idag! Julfeelingen infinner sig ju inte riktigt, men det är faktiskt inte hela världen. Det blir ju jul ändå, även om det inte är en meter snö och minusgrader. Å andra sidan kunde det ju varit bättre än 6 plusgrader och en gräsmatta lika grön som i oktober. Hur som helst. Idag är det ganska mycket som står på schemat. Jag ska packa väskan inför imorgon (sjukt skönt att åka på långsemester alltså), gå en sväng på stan med pappa, slå in sista julklapparna och ikväll kommer mormor hit och vi ska ha lilljul med julmat och lite julklappsutdelning. Lyxigt för familjen att köra två julaftnar. Jag ska ge alla varsin klapp som är från mig och Marcus och förhoppningsvis får jag väl någon jag med. Mysigt ska det bli iallafall. Det kanske i och för sig innebär att det är dopparedagen för mig idag? Å andra sidan är det mer spänning inför imorgon, så dan före dan får det vara!
 
Jag hoppas på att kunna göra några uppdateringar medan jag är i Thailand. Har ganska höga förhoppningar på det i och med att det verkar vara rätt bra tillgång till wifi där vi ska vara. Tänk att sist jag var i Thailand hade jag inte ens någon smartphone, så då var det internetcaféer som fanns att tillgå. En smartphone hade knappast hjälpt heller, för det känns inte som wifi var något direkt vanligt förekommande. Det är snart 4 år sen jag, Ellen och Sanna var ute på äventyr. Sjukt vad fort tiden går! Så, som sagt tänker jag göra mitt bästa för att uppdatera bloggen och kanske slänga in nån bild om nätet tillåter och annars är det väl Instagram som känns lättast att bara slänga in en bild på. Vi får se hur det blir helt enkelt.
 
Nu ska jag slå in ett par julklappar medan jag fortfarande är ensam hemma!

Kommentarer
Postat av: Ellhå

Ha det så bra och TACK för boken om Gyllene Tider.
God Jul och Gott Nytt År.

2013-12-19 @ 07:41:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback