Design by: Josefin

första advent utan ljus

Jag kör ju på en advent utan pynt, och det känns lite tråkigt. Framför allt känns det tråkigt att inte tända första ljuset idag när det är första advent och allt. Jag ska i och för sig inte klaga. Jag har ju valt det här själv. Bara fem ynka dagar kvar i Jönköping innan det är dags för tentaplugg i Katrineholm. Ska bli mysigt att vara hemma lite i och med att själva julen inte firas hemma med familjen utan i Thailand med Marcus. Förmodligen är det kanske den enda julen jag kommer spendera så långt borta. Det är ju mysigt med jul och jag tror jag föredrar att fira en svensk jul med julbord, julklappar, tomte och Kalle Anka. Men det vet jag ju inte än, men jag har mina aningar. Det gör det ju dock inte mindre skönt att få åka på en lång solsemester och det ska verkligen bli så himla kul att komma iväg.
 
Nu sitter jag med en lite brådskande rapport i knät. Ska strax byta om och åka ner på stan och kika på julskyltningen en liten stund innan jag ska gå på skivstång/step. Det var verkligen ett bra beslut att inte träna igår. Jag kände mig sliten i armarna som fick sig en omgång på cirkelfysen i torsdags och skivstångspass både dagen innan och dagen efter.
 
Det ska iallafall bli kul att träna och skönt att få allt med rapporter överstökat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback