Design by: Josefin

myskväll blev stresskväll

Min lite lugna kväll gick i stöpet, eller vad man säger. Min vän Casandra som var en av två som skulle presentera imorgon sitter fast i Stockholm på grund av att tågen är inställda och hon vet inte om hon kommer hem ikväll eller ens i tid till imorgon. Så jag ska presentera iallafall, tillsammans med en annan tjej. Med andra ord, nu ska jag hoppa in i duschen. Har precis varit på cirkelfys. Mina lår fick sig en rejäl omgång! Sen ska jag skriva ett litet manus inför morgondagen. Jag ska bara prata i ungefär två minuter, så det är inte hela världen, men det är inför alla som läser kursen, vilket väl är ungefär 100 stycken. Inget man gör varje dag precis.
 
Sååå, nu dusch, sen manus och middag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback