Design by: Josefin

tentadags

Tänkte bara slänga in en liten update! Imorse åkte jag bil ner till Jönköping, för imorgon vankas det tenta minsann. Nu på eftermiddagen har jag gjort klart mina anteckningar och nu är det bara att nöta som gäller resten av kvällen. Känns som jag har ganska bra koll, men som vanligt vet man ju inte vad som var viktigast förrän man sitter där med frågorna framför sig. Efter tentan, som bara är en kortis på max tre timmar, ska jag göra ett ärende i en butik och sen plocka fram sommarkläder till Thailand från källaren innan jag åker upp till Katrineholm igen. Där väntar lucia-tittande och eventuellt bio som avslutning på dagen. Sen är det plugg som gäller fram till måndag då jag åker ner för nästa tenta. På söndag ska jag även på julbord med Marcus familj. Det ska bli jättetrevligt och förhoppningsvis gott. 

Jaha, dags att återgå till anteckningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback