Design by: Josefin

två veckor kvar

Presentationen igår gick fint, men jag var himla nervös. Jag har varit det dom två senaste gångerna jag redovisat och jag vet inte riktigt varför. Jag får väl förbereda mig mer till nästa gång. Känner man sig trygg med det man ska presentera känns det ju mycket lättare. Verkligen något att ta med sig in i yrkeslivet. Där kommer jag i och för sig antagligen mest prata svenska, vilket såklart underlättar massor. Även om jag är bekväm med engelska så är det ju inte samma sak och det är svårare att uttrycka sig.
 
Aja. Rapporterna är inskickade och klara och nu ska jag ägna dagen åt att fylla i en service journal jag ska lämna in imorgon och sen är det fokus på boken! Helt hopplöst känns det inte och det ska bli skönt att komma igång med tentapluggandet. Två ganska "små" tentor har jag framför mig och jag hoppas jag klarar det fint. Den 12e och 17e ska det skrivas och den 19e åker jag till Thailand. Idag är det bara två veckor kvar! Hur fort har den här terminen gått egentligen?! Å andra sidan förväntade jag mig inget annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback