Design by: Josefin

fettisdagen

Idag har jag varit på föreläsning med Magnus Hedberg som är programledare i Lyxfällan. Han föreläste om olika fällor studenter gärna faller i gällande både ekonomi och planering/mål för framtiden samt vilka olika personlighetstyper det finns och hur dessa agerar och vilka yrken som passar vilken person. Föreläsningen var väldigt nyttig och Magnus var jätterolig och delade med sig av många egna erfarenheter. Tummen upp!
 
På eftermiddagen var jag på friskis en sväng och nu ska jag unna mig en vaniljsemla framför Maria och Mindy. Imorgon har jag midterm exam och efter det ska jag gå en sväng på stan innan jag åker hem och storstädar lägenheten. På tordag morgon (KLOCKAN 6!) tar jag tåget till Katrineholm för på fredag ska jag åka på en långhelg till fjällen med Marcus och hans familj. Upptäckte idag att jag visst kan köpa tågbiljett till Norrköping på Tradera! Att jag inte gjort det tidigare!? Biljetten på torsdag var jag enda budaren på och jag fick köpa den för en krona. 1 krona! Hur bra? Det enda negativa är att auktionerna läggs upp 4 dagar innan avresa, och avslutas 2 dagar innan, så det funkar ju bara för spontantrippar eller om man törs ha is i magen och vänta nära inpå avresa med att boka.
 
Nu blir det semlaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback