Design by: Josefin

happy

Är himla glad nu, för det gick över förväntan på midterm imorse! 77% rätt fick jag, och för att ha fattat typ nada fram tills nu och haft svårt med decimaler och grejer så är jag verkligen jättenöjd! Jag har firat med ett avsnitt Gossip Girl och att lägga in rena kläder i garderoben. Nu ska jag fortsätta med På middag hos Hannah och Amanda innan jag ska åka in till stan och gå på mitt favvopass på friskis.
 
Ikväll blir det tacos och två favoritprogram på tv, Sveriges Mästerkock och Mia på Grötö. Måste städa också. Ser ut som skit här. Och det vore ju kul om det såg skapligt ut när jag kommer hem från min lilla semester nästa onsdag!
 
PS. Helt sjukt att min biljett hem kostade 1 krona...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback