Design by: Josefin

lång dag

Allt som behövdes var visst att installera blogg.se's nya app. Så nu ska det nog kunna bli lite fler uppdateringar!

Hur som helst är klockan bara runt lunchtid men det känns som kvällen närmar sig med stormsteg. Jag gick upp 04.50 imorse och mitt tåg gick 06.06. Att resan kostade en krona gjorde det hel himla värt kan jag säga. Kom till Katrineholm vid nio och nu är jag helt slut. Haha. Sov inte alls på tåget, utan roade mig med Alex och Sigges podcast och jag skrattade högt flera gånger. Lite pinsamt när man sitter i en tågvagn. Men så kan det vara!

Nu ska jag snart se andra åket i damernas storslalom. Medaljläge! Sen ska jag och mamma åka ett varv till stadens butiker och se om vi hittar termobyxor och skidjacka åt mig. Åker ju norrut imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback