Design by: Josefin

sofias änglar

Klockan är mycket och jag har snart sett klart kvällens avsnitt av Sofias Änglar som är ett av mina absolut bästa program. Har ni inte sett det än så måste ni verkligen göra det. Det går på kanal 5 och gamla avsnitt finns på kanal5play.se. I kvällens avsnitt är det en 9-årig flicka som amputerat benet på grund av sin cancer med en pappa som också drabbats av samma sjukdom och opererat bort en del av huvudet, bland annat ena ögat, som får hjälp. Man blir otroligt ödmjuk inför livet när man ser såna här program. Jag grinar ju hela programmet. Tänk vad vissa behöver kämpa riktigt hårt för att överleva och hålla ihop familjen.

Imorgon åker jag hem till min fina familj över helgen! Och på lördag ska jag dricka vin med mina absolut bästa väninnor. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback