Design by: Josefin

tisdag

Efter några timmar i skolan idag var jag både irriterad på uppgiften vi håller på med och trött för att jag sov så dåligt inatt, men som tur var tog jag mig i kragen och gick och tränade iallafall. Kul pass var det också! Imorgon blir det någon sorts liknande dag fast ännu längre. Klockan 8 har vi exercise session, vilket nog kan hjälpa oss lite på traven i uppgiften vi håller på med, så det är ju bra, men sen kör vi på med matlåda och hela kittet och kör 10-15 stenhårt med siffror, ratios och skit och sen blir det ett roligt medelpass på friskis. Skönt att träna klockan fyra, när man kommer hem så tidigt och inte behöver sätta igång med middag precis när man kommit innanför dörren.
 
Blev även på bra humör ikväll när jag fick sitta och njuta lite framför tv:n där Maria Montazamis nya program hade premiär. Jag älskar henne!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback