Design by: Josefin

tisdag

Filmen igår var bra! Iallafall första halvan. Tyckte sista delen inte riktigt hörde ihop med handlingen, utan man kunde ha spunnit vidare på det man byggt upp tidigare. Men det var iallafall väldigt mysigt att gå på bio med mina tjejer. Har aldrig gjort det förut.
 
Nu ska jag äta en liten frukost med ett kokt ägg och skagenröra. Måste köpa nya ägg idag. Sen ska jag göra krovgrytan jag fått receptet på från fina Jenny. Hoppas den smakar lika gott som den såg ut! Vid 13 ska jag möta dom andra i skolan och vi ska försöka oss på en uppgift i corporate finance tillsammans, och senare i eftermiddag ska jag och Johanna gå på medel. Har faktiskt inte tränat sen i torsdags då det varit andra grejer som kommit i vägen. Men idag och imorgon har jag tänkt träna iallafall innan jag åker hem till Katrineholm över helgen. Sen får det bli nya tag efter helgen!
 
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback