Design by: Josefin

break

Som bekant är det snart min födelsedag. Väldigt snart, skulle man kunna säga, men eftersom jag inte ska firas förrän om ett par veckor när jag åker till Katrineholm nästa gång har jag inte direkt börjat fila på någon sorts önskelista. Borde väl börja göra det kanske.
 
Är hemma en sväng för att äta lunch. Var i skolan redan klockan 8 imorse, vilket inte hör till vanligheterna. Var på exercise session i corporate finance, där vi gick igenom några formler och exempel på uppgifter som kursen innehåller. Good. Om ett par timmar ska jag tillbaka till skolan för föreläsning i min andra kurs och ikväll ska jag och Johanna gå och träna. Mycket fläng fram och tillbaka, men så kan det vara. Det är då det är skönt att jag har busskort så att det inte kostar massa pengar att ta sig fram och tillbaka. Kallt som fasen är det idag också, så tycker lite synd om dom som måste gå till och från skolan eller jobbet. Typ -17 grader är det, men soligt och fint! Skönt att det inte är snöstorm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback