Design by: Josefin

en rolig grej

Imorgonkväll ska jag och Åsa åka till Kinnarps och gå på hockey! Vi sa att vi skulle gå på hockey i höstas, men det blev liksom aldrig av. Jag och Marcus såg ju flera matcher när han bodde här nere med mig och det var ju jättekul. Imorgon är det HV-Frölunda som gäller.
 
Nu ska jag precis äta lunch, det blir rester från igår då jag åt pasta (lchf såklart) och köttfärssås som jag gjorde på resterna från min tacofärs från häromdagen. Ska ha massa parmesan på! MMM! Sen ska jag iväg på en datalab i skolan där vi ska lära oss/öva på formler i Excel och ikväll blir det ett medelpass med Johanna. Fullt upp! Har redan varit på en exercise session på förmiddagen också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback