Design by: Josefin

förra året

Gick tillbaka i arkivet för att läsa vad jag gjorde denna dag för ett år sedan. Det är en positiv sak med att ha bloggat och att inte radera bloggen när man tröttnat. Att kunna titta tillbaka och tänka på vad man gjorde vid andra tidpunkter i livet. Den sjunde januari 2012 var jag ungefär där jag är idag, fast liksom ett år tidigare. Jag skulle snart börja min andra termin på JIBS, medan jag nu ska börja min fjärde. Dock skulle jag plugga till en omtenta, vilket jag slapp det här året. Skönt! Och precis som nu så var det så att mormor hade talat om för mig att hon saknade bloggen och inte riktigt hade koll på hur det gick för mig nere i Jönköping. Hoppas hon sett att jag börjat skriva igen! Kanske måste ringa henne och berätta.
 
Vad som inte var på tapeten i samma utsträckning förra året var utlandsterminen. I höst åker jag och mina klassisar på varsitt håll till ett annat land för en termins studier! Just nu är jag ganska stressad för att jag inte vet vart jag ska åka. Men på nyårsafton lämnade vi in våra önskemål om skolor och jag tror vi får veta till vilken skola vi blivit antagna senare den här månaden. Är så pirrig att jag tror jag spricker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback