Design by: Josefin

fredag

Har precis lyssnat på Hannah och Amandas pdo och packat ihop alla mina saker och lagt ner det i min resväska plus diverse påsar. Väntar på att Marcus ska komma hit för att hämta upp mig för idag åker jag tillbaka till Jönköping. Nu är det slut på lov och julefrid och på tisdag börjar skolan igen. Vårens två första kurser är Corporate Finance och International Trade Theory. Hoppas det blir skoj!
 
Ska bli skönt att plocka undan alla julsaker, bädda rent med nya fina sängkläder och bara ha en myshelg innan skolan drar igång igen. Även fast det är januari kändes det som ett litet bakslag nu när snön kom igen. Jag är sugen på att inreda lite vårigt och ständigt ha tulpaner eller andra fina blommor i lägenheten. Så får det nog bli iallafall! Jag bor ju på sjunde våningen så därifrån ser jag ändå ingen snö.
 
 
Har hittat dom här fina ljuslyktorna på H&M Home, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag ska köra på. Det blir nog rosa. Det är vårigt och funkar fint i min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback