Design by: Josefin

helgen

Skulle gärna vilja visa er bilder från vår fantastiska födelsedagsfest i lördags, men tyvärr var festen så fantastisk att jag tog typ 6 bilder med min mobil och alla ser ut som skit så därför får ni klara er utan. Kvällen startade iallafall med godaste tapasen någonsin på Kock och Bar tillsammans med Johanna och Åsa. Där hade vi även presentutdelning och jag fick body butter och body mist från Make Up Store som luktar hur gott som helst.
När gästerna väl kom fick jag fint vin, choklad, cookies in a jar och en fin presentask från Body Shop med ännu mer fina kroppsprodukter. Vilka vänner va?!
 
Idag har jag städdag och ska strax ta fram dammsugaren och gå ett varv i min lilla lägenhet. Och ikväll ska jag äta tacos och ska för första gången prova att göra lchf-tortillas. Hoppas det blir bra!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback