Design by: Josefin

ishockey

Har landat i sängen efter en trevlig eftermiddag och kväll med Åsa. Vi hämtade mat från en thairestaurang på Åsas gata och sen åkte vi buss bort till Kinnarps. Det är så himla smidigt att det går buss hela vägen fram och speciellt för mig eftersom det är samma busslinje som hem till mig, så jag kan åka buss hela vägen utan att byta. Ännu smidigare hade det väl varit om man bodde i den delen av stan, men man kan ju inte få allt. Dessutom skulle jag ju hellre bo mitt i stan än borta vid Elmia. Hur som helst så bor jag bra där jag bor.
 
Jag babblar på om massa onödigt skit eftersom hockeyn inte var mycket att hurra för. Oavsett resultat var det iallafall väldigt roligt och vi bestämde att vi skulle ta med Johanna och gå på en match snart igen! HV förlorade med 2-3 och var så himla dåliga dom två första perioderna, men det blev iallafall lite bättre i sista perioden som dom vann med 2-0.
 
Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback