Design by: Josefin

kaffe

Innan jag åkte tillbaka till Jönköping fick jag en kapsel-kaffemaskin av mina snälla föräldrar. Det är så tråkigt att inte kunna bjuda på kaffe här hemma till dom som vill ha. Men samtidigt har det varit så onödigt för mig och Marcus att ha massa kaffe hemma eftersom vi inte dricker själva. Visst finns det en billig kaffebryggare här, men en sån vet jag knappt hur man använder, eller alltså inte hur man doserar och så och så har vi aldrig något kaffe så den är sparsamt använd. Vet inte ens om det finns kaffefilter. Nu kan jag iallafall bjuda på kaffe eftersom jag har både maskin och kapslar! Måste bara lära mig dosera... Gjorde precis en kopp choklad som blev på tok för svag och smakade knappt inget alls. En jäkla massa kapslar har jag dock, så jag får väl prova mig fram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback