Design by: Josefin

norrköping

Idag tog jag med mig min lillebror på en tripp till Norrköping. Skulle inte ha något speciellt men kikade lite extra efter ett par nya träningslinnen, och det var precis vad jag kom hem med. Två fina korallrosa för 125 kronor. Kap! Jag och Johanna har tänkt köra igång ordentligt på Friskis nu när skolan börjar igen och jag är faktiskt sugen på vårsol och en och annan löptur också! Hoppas verkligen att suget håller i sig. Känns dock ganska bra att köra lite på Friskis först och sen smyga in lite jogging. Spinning tycker jag också om, men det är så jobbigt att man får så himla ont i stjärten när man är ovan! Gissar att man måste gå ganska många gånger inom rätt kort tid för att rumpan ska vänja sig. Vi får väl se hur det blir med den saken.
 
 
Typ när jag var lite slankare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback