Design by: Josefin

onsdag

Antar att det betyder att mitt eget tabata-pass igår var ett lyckat sådant. Att jag har träningsvärk alltså. Sjukaste träningsvärken! Det värsta är att den liksom smygit (smugit? haha) sig på under dagen och nu är det helt förskräckligt. Och jag som ska iväg och träna alldeles strax. Kanske är det bra för mina stela muskler, kanske kan jag inte röra mig över huvud taget. Det lär väl visa sig.
 
Lite mellis innan träningen. Turkisk yoghurt, en skvätt vispgrädde, proteinpulver (blåbär, är så jäkla gott), fryst supemix som består av hallon, blåbär, gojibär, björnbär och havtorn, kanel och ingefära. Gottis!
 
Och här har vi mig. Kör naturale idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback