Design by: Josefin

operation skärpning

Är tillbaka i Jönköping efter en skön långhelg i Katrineholm. Har varit och handlat för nu börjar operation skärpning. Tänker inte kalla det beach 2013, för det är inte riktigt dit jag vill komma. Jag vill känna mig fin och bekväm och det gäller verkligen inte bara för att det ska vara nice att gå omkring i bikini. Har även skrivit matlista som jag ska hålla mig till, vilket förhoppningsvis bidrar till att jag kan storhandla då och då och inte småhandla typ varje dag. Både bra för planeringen och för ekonomin. Jag skulle ha köpt mitt träningskort och gjort första passet tillsammans med Johanna idag, men jag har så ont i ryggen så det fick bli ändrade planer. Imorgon ska jag på massage så förhoppningsvis blir det bättre av det. Så på onsdag är det träningsdags istället! Ser verkligen fram emot det!
 
Förhoppningsvis kommer min mat också se lite aptitlig ut, så jag kan lägga in lite schyssta bilder och tips på smarriga grejer. Ikväll ska jag äta lchf-pasta (har saknat den faktiskt!) med ost- och skinksås. Gott!
 
Nu ska jag lyssna på Hannah och Amandas podcast och plocka iordning min rena tvätt och städa undan lite. Det ingår också i operation skärpning. Att hålla rent och snyggt hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback