Design by: Josefin

pepp

Träningen gick så himla bra! Och väldans roligt var det också. Var på ett medelpass med jättebra musik, enkla och rejäla rörelser och bra styrka. Jag och Johanna enades om att det ska bli vårt onsdagspass. Skönt också att det är klockan 16. Man har liksom hela kvällen kvar då när man går därifrån. Först skulle vi träna kl 19 och då är det ju bara duscha, äta något och sen hoppa i säng. Nästan iallafall. Så förhoppningsvis kommer vårt schema tillåta att vi går och tränar klockan fyra på onsdagar. Håll tummarna!
 
Ett extra plus i kanten blir det för att det inte gjorde ont i min rygg. Det var en magövning när man låg ner och tränade varje sida var för sig som inte gick bra. Jag var liksom tvungen att ligga rakt på det onda när jag låg på vänster sida. Så jag gjorde helt enkelt bara höger. Hoppas ryggen går över snart så jag slipper bli snedvriden...
 
Antar att jag har lite skön träningsvärk när jag vaknar. Antar också att den kommer lindras lite av lite träning imorgon också. Har lagt in träningstiderna för veckan i kalendern. Dessutom tränar jag ju tillsammans med Johanna. Dom två i kombination gör ju att det är lite svårare att smita undan. Dock är jag så himla taggad nu, så jag tror inte det blir så mycket smitning. Jag hoppas det iallafall.
 
 
Gammal bild. Till och med med det gamla köksgolvet.
Skitgammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback