Design by: Josefin

tabata

Skulle gått på jympa med Johanna idag, men det blev inte så och så blev jag lite träningssugen iallafall och att gå ut och gå eller jogga är inget alternativ i dagens väder. Så jag laddade ner en tabata-app som tog tid åt mig och så skrev jag ner 8 övningar på ett papper och körde 8 övningar *20 sekunder + 10 sekunder vila emellan varje. Sen körde jag det blocket 5 gånger. Nu rinner svetten, vill jag lova! Jag varvade styrke övningar som plankan och benböj med konditionsövningar och jag hade riktigt hög puls efter ett tag. Det var faktiskt riktigt kul! Övningarna kan man ju variera, men jag tänkte köra en sån här omgång minst en gång i veckan utöver dom passen jag går på Friskis. Nästa besök där blir imorgon!
 
Puss! Och heja mig!

Kommentarer
Postat av: Lars-Håkan

HEJA!

2013-01-30 @ 08:49:54
Postat av: Annika

Grymt sara! Bara nöta på, dom är superduper bra dom där tabata!;-) ses snart! Pussss

2013-01-30 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback