Design by: Josefin

tisdag

Har varit på en ovärd föreläsning om grejer jag redan kunde i nästan tre timmar. Halvkul. Som grädde på moset var jag skittrött och avslutningsvis gick jag och köpte kursboken för 450 kronor. Roligare kunde man ju haft för den slanten, tänkte jag. Något som var lite roligare var att vi även spånade lite inför lördag då jag och Åsa ska ha gemensam födelsedagsfest för massa vänner. Vi fyller nämligen dagarna efter varandra. Tummen upp för det!
 
Nu ska jag kika lite på vårkläder i en tidning från H&M som kom med posten och om en stund ska jag åka in till stan och gå på massage. Har haft riktigt ont i ryggen nu ett par dagar och förhoppsningsvis är lite knådning precis vad jag behöver. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning kan man väl säga.
 
Ska slänga upp en bild på gårdagens middag också vid ett senare tillfälle. Det blev himla gott kan jag tala om. Åt rester till lunch idag också! Och ikväll ska jag göra blomkålsmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback