Design by: Josefin

träning

Tack vare att föreläsningen var så värdelös blir det träning kl 16 istället för kl 19. Skönt! Lite oskönt dock att det blir medel istället för bas. Kan bidra till mer träningsvärk. Men imorgon är vi på't igen och tränar kanske bort lite värk, vad vet jag?
Enda problemet är att jag inte vet hur det kommer kännas i min rumpa och rygg i och med mitt lilla problem det. Men det får helt enkelt visa sig. Är det outhärdligt är det bara att stretcha ordentligt och sen åka hem och ta nya tag imorgon eller senare. Förhoppningsvis går det bra och blir skönt och enkelt att stretcha när musklerna blivit varma. Håll tummarna!

Nu ska jag byta om till mina nya träningskläder och sen åka bort till Friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback