Design by: Josefin

typiskt

Har haft problem med min mobil några dagar och har inte kunnat ta emot några samtal, vilket är lite irriterande. Det har funkat att stänga av den och sen sätta på den igen och då har det gått att ringa till den ett tag igen. Men det kan man ju inte hålla på med hela tiden, plus att jag vet ju inte när det slutar fungera att ringa. Så idag stängde jag av den, tog ut simkortet och lät den vara så ett tag som jag läst på nån support att man kunde göra. Sagt och gjort, men inte fungerade det att ringa till mig för det. Tog mig i kragen och ringde 3's support och bad om hjälp och fick till svar att vi skulle lägga på och så skulle han prova att ringa till mig för att se vilken typ av felmeddelande han fick när han inte kom fram och så fick han numret till mamma och pappa så han skulle kunna ringa dit efteråt om han inte fick tag på mig.
 
Gissa vad som hände? Såklart fungerade det att ringa till min mobil. Precis som alltid när man väl ber någon om hjälp. Felet som bortblåst. Hoppas det löst sig för all framtid nu. Det är så irriterande med grejer som inte fungerar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att hotet att behöva ringa mamma eller pappa gjorde susen. Nog skulle du klara dig några dagar/veckor utan telefon...eller?

Svar: Nu var det ju till hemtelefonen han skulle ringa så vi skulle kunna prata igen om det inte gick att ringa till mobilen...
sara skoog

2013-01-10 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback