Design by: Josefin

vip

Imorgonbitti ska jag och Johanna på VIP-shopping med frukost på H&M, vilket jag tycker vi är ganska ofta faktiskt. Det är roligt att det är i Jönköping varje gång, för det är typ bara i 8-10 städer. 20% rabatt får man på alla grejer och imorgon skulle visst någon från Maybelline vara där också. Kanske hittar något att ha på mig på vår fest på lördag? Hoppas!
 
Vi tänkte även gå ett varv på A6 och Ikea och imorgonkväll ska vi ha lite fredagsmys med lite mat och På Spåret. Det blir bara vi två eftersom Åsa är hemma hos sina föräldrar och blir födelsedagsfirad i förskott. Det är ju inte fy skam det heller.
 
Hittade ingen bild på bara mig och Johanna, så det fick bli en suddig bild på oss alla tre.
Jag till vänster, Johanna i mitten och Åsa till höger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback