Design by: Josefin

en bra onsdag

Det var kul att träffa tjejerna över en middag och snacka lite skit! Det blev dock inte så mycket update, utan mest snack om Jehovas Vittnen och sekter och grejer, haha. Vad olika och knepiga grejer man kan glida in på! Jag åt fantastiskt gott ankbröst med potatisgratäng, Åsa åt kalv och Johanna lamm. Vi var på en restaurang som heter Åtta Glas och planerar att återkomma. Jag vill typ äta mig igenom hela menyn där!
 
Raw var också himla skoj! Tyvärr började jag må illa efter pausen och försökte hålla ut så länge jag kunde, men blev tvungen att gå innan sista komikern skulle gå på. Himla synd eftersom det var Magnus Betnér, men jag har sett honom förut och dessutom var alla andra komiker så himla roliga så det gjorde liksom ingenting. Höll på att dö av skratt när Ann Westin höll en lång utläggning om getter. Lär youtubas x antal gånger om det hamnar där senare!
 
Nu ligger jag iallafall i min säng och tänkte se kvällens avsnitt av Sveriges Mästerkock innan jag ska somna. Imorgonförmiddag ska jag till läkaren och på eftermiddagen blir det ett fasligt antecknande inför tentaplugget.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback