Design by: Josefin

framtiden

Nu har jag städat undan och varit duktig samtidigt som jag lyssnat på Hannah och Amandas podcast. Jag kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag skulle vilja göra praktik eller jobba på deras bolag Perfect Day! Dom är så himla roliga och härliga och superduktiga på det dom gör! Nu vet jag i och för sig inte om media är branschen för mig, men att få omges av dessa underbara människor och bara lära mig allt dom kan och vet, både professionellt och privat... Blir helt sprallig bara jag tänker på det! Det braiga är att det finns människor som dom på massa härliga arbetsplatser, och förhoppningsvis är det på ett sånt ställe jag kommer jobba i framtiden. Jag vill jobba någonstans där man jobbar mycket tillsammans och peppar varandra och hjälps åt att lyckas med sitt projekt så att alla kan utvecklas. Är så himla spänd på att få komma ut och jobba när jag är klar med skolan. Mer än halva utbildningen är avklarad och nästan hälften av tiden som är kvar kommer jag tillbringa i Mexiko. Sjukt.
 
Mejlade förresten en tjej som går på min skola som var i Guadalajara i höstas (och nu är hon på skolan min bästa Johanna ska gå på i England, kul sammanträffande) och fick massa bra tips av henne. Även om det är pirrigt och nervöst känns det som en så himla rolig utmaning och det ska bli så spännande! Kul att prata spanska också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback